GYIK - GYIK

 

Vásárolhatok személyesen is online rendelés nélkül?

Nem. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket online vagy telefonon a webáruházunkban.

Ennek az az oka, hogy nem nyílt árusítást végző üzlet vagyunk, tehát csak a leadott rendelés esetén tudjuk Önt kiszolgálni.

 

Mi a különbség az 1 illetve a 2 év garanciás termékek között?

Csak és kizárólag a garancia időtartama a különbség, illetve a két év garanciás készülékek esetében kiegészül a Garancia Plusz szolgáltatással.

Minden készülékünk – kivétel nélkül – bontatlan csomagolású, kártyafüggetlen, magyar nyelvű menüs és természetesen az összes tartozékot tartalmazza.

 

A gyári garanciát én is tudom érvényesíteni?

Ez márkaszervíz függő. Az esetek 80%-ában Ön is tudja, azonban előfodrult már, hogy a gyártó márkaszervize csak a forgalmazótól (Tőlünk) fogadta be a készüléket.

Amennyiben ez így tőrténne, akkor sem kell aggódnia, mert a gyártó márkaszervízének javítási jegyzőkönyvét minden esetben átadjuk a fogyasztónak.

 

Ázsiai gyártásúak a telefonok?

Nem! Csak eredeti, gyári és európai piacra szánt telefonokat forgalmazunk!

Ennek az az oka, hogy a vásárló csak a fentiek esetében tudja érvényesíteni a gyári garanciát.

 

Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?

Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

 

Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?

A keresés kétféleképpen történhet:

Az oldal tetején a jobb oldalon látható Keresőmezőbe írja be a terméket amelyet keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.

Az oldal felső részében látható Shop menüpontra kattintva (pl. Összes telefon, okosóra…) majd a baloldalon megjelenő almenük alapján válassza ki a gyártót, illetve a kívánt termék típust majd tegye a kosárba.

 

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?

Kérjük, ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.

 

A készülékem meghibásodott, tudnak adatmentést készíteni?

 A készüléken tárolt adatokért cégünk nem vállalja a felelősséget, adatmentést nem végzünk!

 

Raktáron van az általam keresett termék?

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék.

A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Webáruház felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően azonnal tájékoztatja a vásárlót.

 

 

 
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz